پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

سلام مجدد خدمت همه...

هفته گذشته بعد از عمری یه پست گذاشتم ولی لوکس بلاگ زحمت کشید با نظراش حذفش کرد!ایشالا این یکی دیگه جون سالم به در ببره...فقط برای شوخیه!خدای نکرده کسی ناراحت نشه!

امیدوارم خوشتون بیاد...

همزمان بااجلاس جنبش عدم تعهد در تهران اجلاس تعهد عدم جنبش در شیراز برگزار شد!!

اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ میخونم خوانندهه اشتباه میخونه !


دقت کردین !؟

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه
از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار میشینه!

 یعنی فقط کافیه توخونتون همه بفهمن شما امتحان دارید...اون وقت بخوای بری توالتم میگن :کجا؟مگه تو امتحان نداری؟!!

دوتا جمله خفن دارم.نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی!موندم چیکارش بکنم!

داشتم ماشین رو دنده عقب می‌ آوردم تو حیاط
مامانم اومده فرمون میده…. بیا…. بیا…. بیا…. بیا …. نیا !! لوله آب شیکست !


این دبستانى هایى که تو هفته دو روز تعطیلن،
اگه پس فردا بیان زِر زِر کنن که ما نسل سوخته ایم و اینا،
جورى با پشت دست بزنید تو دهنشون که دیگه نتونند بلند بشن !!


یکی از چالش های بزرگی که در کودکی فراروی ِ من بودُ باهاش درگیر بودم
این بود که چه جوری “فریبرز عرب‌نیا” و “ابوالفضل پور‌عرب” رُ از هم تفکیک کنم !


موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه.
دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی!

خرخون مجرم نیست، بیمار است. بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم...! (ستاد حمایت از بیماری های خیلی خاص)

 

 

  یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت:یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن!فقط با آره یا نه جواب بده!باشه؟گفتم :باشه.پرسید :اوضاع اونجا چه جوریه الان؟!

شاد باشید...



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت23:13---13 شهريور 1391
سلام الهه جون.من نمیدونم چرا ی اتفاق مهمی میفته حتما باید واسه شیرازیا ی چیزی از توش در بیارن!!


همین ج


چن وقت پش ک امید نوروزی مدال طلا آورده بود میگفتن : یکی از نشانه های آخر الزمان اینه ک ی شیرازی تو المپیک مدال طلا بگیره!!! پاسخ:سلام...
مهنازجون شرمنده...شوخی بود...ایشالادفه بعد با میبدیا شوخی میکنم...

پاسخ:اشرف خدایی هرکی این جمله رو گفته دمش گرم.الان با مریم داشتیم این جمله رو می خوندیم ازخنده منفجرشد.


مسخ
ساعت13:42---13 شهريور 1391
خیلی بامزه بود ممنون گلیپاسخ:خواهش میکنم.قابل نداشت!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, توسط الهه فلاح |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.